GenoPro Home
GenoPro Home  |  Get Started With My Genealogy Tree  |  Buy  |  Login  |  Privacy  |  Search  |  Site Map
 

GenoPro Support Forum




Problème dans l'achat de Genopro_

Click to view RSS...
Author
Posted Monday, July 27, 2009 - Post #24370
Forum Newbie

Forum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum Newbie

Customers
GenoPro version: 2.0.0.3

Last Login: Sunday, August 9, 2009
Posts: 2, Visits: 9
Bonjour tout le monde.
J'ai envie de m'acheter le logiciel Genopro depuis plusieurs semaines maintenant, étant passionnée par la généalogie mais quand je vais sur la page, que j'entre le numéro de la carte de crédit etc etc, la transaction ne marche pas et le site m'écrit :

The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
Please verify your credit card number, expiration date and billing info.
If the problem persist, please contact GenoPro at sales (at) genopro (dot) com

Alors, voilà, je ne comprends pas du tout où est le problème =/ Si quelqu'un voulait bien m'éclairer sur le sujet, je lui en serais très reconnaissante ^^
Merci d'avance !


PS : S'il y a déjà un topic portant sur ce sujet, désolée =x


Edited: Thursday, August 19, 2010 by GenoProSupport

Threaded View

Expand / Collapse


Similar Topics

Click to view RSS...
Expand / Collapse

Reading This Topic

Expand / Collapse
Active: 2 - 1 guest, 0 members, 0 anonymous.
Refresh
No members currently viewing this topic!